• Prima   /  Primăria   /  Structura Primăriei   /  Direcţia corespondenţă, petiţii şi audienţă

    Direcţia corespondenţă, petiţii şi audienţă

    Adresa: MD-2012, Municipiul Chisinau, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, nr. 83, bir. 1, 13

    Șef secție corespondență oficială   Mereuța Efimia   tel. 0-22-20-15-05 
    Șef secție petiții și audiență  Laiciuc Felicia tel. 0-22-20-15-15

     Mereuța Efimia - tel. 0-22-20-15-05, 0-22-20-15-15 

    fax. 22-31-45

    Activitatea Direcţiei:

    • prelucrarea prealabilă a petiţiilor cu examinare prealabilă şi transmiterea materialelor conducerii Primăriei spre examinare;
    • asigurarea audienţei cetăţenilor la conducerea Primăriei;
    • controlul preventiv asupra examinării la timp şi pe deplin a petiţiilor;
    • analiza operativă a volumului de lucru şi a problemelor expuse în adresările scrise, cereri, propuneri, plângeri;
    • controlul asupra întocmirii corecte a răspunsurilor la petiţiile persoanelor fizice;
    • asigurarea examinării, recepţionării, înregistrării şi transmiterii la destinaţie a corespondenţei de intrare şi expediere a corespondenţei de ieşire;
    • recepţionarea corespondenţei;
    • asigurarea evidenţei, perfectarea şi păstrarea mapelor definitivate cu predarea lor în arhiva Primăriei;
    • acordă solicitanţilor informaţia necesară, în ceea ce priveşte etapa executării documentului;
    • elaborarea informaţiei operative cu privire la activitatea Serviciilor.